חיפוש צימר
עגלת קניות
שם
עלות
כמות
מחק
לתשלום/להרשמה

ים מים- שלושה טיולים מתוך קורס ללכת בשבילך

6-3-16-3

2019

 

בשנים האחרונות התפתחה מסורת של הליכה מ'ים אל ים'- מים הכנרת אל הים התיכון. אנו מנגישים את ההליכה באחד השבילים הארוכים היפים בארץ, ובשישה ימים בלתי נשכחים נלך בצפונה של הארץ- מראש הנקרה ועד לחוף הכנרת- בעונה היפה ביותר בשנה. המסלולים מותאמים למבוגרים אוהבי לכת וכוללים: אוטובוס, הדרכת איכות, לינה באכסניות נוער על בסיס חצי פנסיון וחובש לקבוצה. המסלול מותאם גם למי שכבר הלך בשביל 'ים אל ים', כיוון שבחרנו מסלול שגרתי פחות אך מעניין יותר.

מחיר לששת ימי ההליכה כולל הסעה, הדרכת איכות ואכסניה על בסיס חצי פנסיון: 2,040 ש"ח (לפי שלושה בחדר)

 

תכנית הטיולים:

ימים ד'-ה', כ"ט-ל' אדר א' (6-7/3/19)

שביל מים לים (א')- מקטע מזרחי: מצפת לכנרת בהדרכת איתן עומר

ננצל את הפריחה היפה ונצא לטייל בחלק המזרחי של שביל מים אל ים, שביל המוביל אותנו בליבו של הגליל העליון- מים תיכון עד ים כנרת. ביום הראשון נצא מצפת העתיקה על שלל סיפוריה וצדיקיה. נרד בנחל ראש פינה אל חלוצת המושבת בגליל ונסיים בהליכה באפיקו הרחב של נחל מחניים- עד לגשר בנות יעקוב שעל הירדן. ביום השני נלך במסלול מרהיב לאורך אפיקו של נהר הירדן ההררי- מגשר בנות יעקוב, דרך מצד עטרת הצלבני ונפתולי הנהר השוצף, ועד לפארק הירדן.

 

ימים ד'-ה', כ"ז-"ח אדר ב' (3-4/4/19)

שביל מים לים (ב')- מקטע מערבי: מהים התיכון לחורפיש בהדרכת איתן עומר

נצא למקטע המערבי של שביל מים עד ים, הכולל בתוכו נחלים שופעי מים, מערות עמוקות ואתרים היסטוריים מעניינים. נצא מקיבוץ חניתה, הסמוך לים התיכון, ונרד דרך נחל חניתה אל נחל נמר. לאחר ביקור הרפתקני במערת קשת- נחצה את נחל בצת, ונשים פנינו אל מערה נוספת- מערת שרך. את היום נסיים בגרנות הגליל. את היום השני נקדיש ליפה בנחלי הגליל המערבי- נחל כזיב: מול הנוף המהמם של מבצר המונפורט נרד לערוץ העמוק, נבקר בעין טמיר ועין זיו, נבקר במיצד אבירים, ונרד פעם נוספת אל אפיק הכזיב. סיום ליד חורפיש.

 

ימים ד'-ה', י'-י"א אייר (15-16/5/19)

שביל מים לים (ג')- מקטע מרכזי: הרי מירון שלא הכרתם

המקטע המרכזי של שביל ים אל ים מטפס אל גבהיו של גוש ההרים הגבוה בארץ ישראל המערבית: גוש הרי מירון, הקריר במשך כל ימות השנה. ביום הראשון נצא מהכפר חורפיש, אל אפיקו של נחל כזיב עליון. לאחר ביקור רטוב בעין חותם נעפיל אל הר פקיעין- ונגלוש אל היישוב פקיעין- על תושביו היהודיים ששמרו על זהותם אלפיים שנה. נסיים את היום בטיפוס להר צפריר, שבראש היישוב הדרוזי בית ג'אן. ביום השני נצא מבית ג'אן ונעפיל בתוך חורש ארץ ישראלי סבוך אל הר הכפיר- אחד הגבוהים בהרי מירון. נרד דרך שמורת מפלי פרוד אל היישוב שפר. לאחר הקפצה קצרה באוטובוס נרד דרך הר מצפה הימים אל אפיק נחל עמוד, ונסיים את היום בעלייה לצפת.

להרשמה לכל שלושת הטיולים לחץ כאן

יש לנו בכפר עציון גם:

טיולים מאורגנים למבוגרים ולציבור הרחב צימרים הרשמה לקורסים אירועים
צטרפו לרשימת דיוור
הזן את האימייל שלך ולחץ על שלח כדי להתחיל בתהליך שחזור הסיסמה
WhatsApp